ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ.....

Το να είσαι μαμά είναι σίγουρα κουραστική δουλειά.
Το να είσαι όμως μαμά ενός 15άμηνου μπόμπιρα που είναι σε φάση εξερεύνησης και ανακάλυψης και που εξακολουθεί να ξυπνάει 2 φορές κάθε νύχτα, είναι άλλη υπόθεση.
Από τότε που έγινα μαμά είμαι συνεχώς σε μία κατάσταση "τσίτας". Μία υπερένταση που ακόμα κ όταν έρχεται η ώρα για χαλάρωση, ένα 30 % του εγκεφάλου μου επαγρυπνεί για το παιδί μου.
Δραστηριότητες όπως λιώσιμο στον καναπέ, ατέλειωτοι καφέδες με φίλους, μαραθώνιοι ύπνοι είναι πλέον άγνωστες σε εμένα και ακόμα και αν ξαναγίνουν δεν θα είναι με την ίδια ξεγνοιασιά και ανεμελιά.
Άσχετα όμως με την κούραση και την έλλειψη χρόνου το να είμαι μαμά είναι ότι πιο ωραίο έχω κάνει στη ζωή μου και δεν θα το άλλαζα με τίποτα!!!
Όσο πολυάσχολοι όμως και αν είμαστε με σπίτι-παιδί-δουλειά κλπ πάντα οφείλουμε να βρίσκουμε χρόνο να κάνουμε αυτά που μας αρέσουν-τα χόμπι μας.
Μέσα από τα ενδιαφέροντά μας ορίζουμε το ποιοι είμαστε, εκφράζουμε του εαυτούς μας και χαλαρώνουμε.
Άλλωστε ένα καλό που μας έχει κάνει η κρίση είναι ότι μας έχει κάνει πιο δημιουργικούς.
Πόσες από μας δεν οργανώσαμε τη βάφτιση του παιδιού μας -λόγω έλλειψης χρημάτων-ανακαλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο ξεχασμένες αγάπες και ταλέντα από την εποχή των παιδικών μας χρόνων;
Κάπως έτσι λοιπόν ανακάλυψα και εγώ το decoupage. έρωτας με την πρώτη ματιά!
Οι επιλογές στο τι μπορείς να φτιάξεις άπειρες. Πράγματα που θα κατέληγαν στα σκουπίδια καθώς και παλιά  αντικείμενα που δεν σου πολυαρέσουν μπορούν να μετατραπούν σε έργα τέχνης!
Χρόνος να υπάρχει φυσικά και φαντασία!
Ακόμα βέβαια είμαι στην αρχή και μαθαίνω και αυτό είναι και το ωραίο με το decoupage. Υπάρχουν τόσα πράγματα και τόσες τεχνικές να μάθει κανείς που δεν βαριέσαι ποτέ!

2 σχόλια: