ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΟΜΟΔΙΝΟΥ


  Καλημέρα, πως μου είστε αυτήν την όμορφη μέρα; (Όχι δεν είμαι ειρωνική απλά τα λέω να τα ακούω κι εγώ!!) Διότι η κατάσταση όσο πάει και χειροτερεύει  αλλά δεν θα συνεχίσω να μην σας ψυχοπλακώνω πρωινιάτικα!! Πάμε στα χαρούμενα λοιπόν-αυτά που με κάνουν και ξεχνιέμαι και με κάνουν να αισθάνομαι σημαντική και περήφανη, ότι κάτι κατάφερα, κάτι έφτιαξα, κάτι άλλαξα! Και μη μου πείτε ότι δεν το αισθάνεστε κι εσείς όταν κοιτάτε κάποιο τελειωμένο έργο σας και ας σκέφτεστε πολλές φορές ότι αυτό ή το άλλο θα μπορούσα να το είχα κάνει διαφορετικά.
  Δεν άργησε να ΄ρθει λοιπόν και σε μένα το πρώτο έπιπλο για αλλαγή. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή πελάγωσα διότι για κομοδίνο άκουγα συρταριέρα μου'ρθε!! Δεν το έβαλα κάτω όμως το προσπάθησα και ότι βγει! Ούτως η άλλως για πέταμα ήταν! Αφού έτριψα, έτριψα και ξαναματαέτριψα, αποφάσισα να του κάνω παλαίωση στα αγαπημένα μου χρώματα (πρασινολαδί), βρήκα κάτι λουλουδάκια που θεώρησα ότι του πηγαίνουν και έκανα decoupage. Αφού έκανα τις απαραίτητες σκιάσεις, πέρασα σε σημεία πατίνες και δαχτυλοπατίνες για να δώσω την αίσθηση του παλιού. Τέλος, αρκετά χέρια βερνίκι για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Αποτέλεσμα; Ένα κομοδίνο αλλαγμένο, ένας καρπός πονεμένος, μία μέση μαγκωμένη και αρκετή από την τελευταία ίωση που κυκλοφορεί( άσχετο). Βut it was all worth it!! Φίλη μου έλα τώρα να το πάρεις γιατί όσο το κοιτάω τόσο πιο πολύ μου φαίνεται ότι ταιριάζει με το σπίτι μου!!




















17 σχόλια:

  1. Ααα!!! και με τα δικά μας σπίτια ταιριάζει.Το έπιπλο πραγματικά μεταμορφώθηκε!!! Πολύ ωραία η τεχνική και τα λουλούδια που διάλεξες του δίνουν μια ρομαντική νότα.Άξιζε ο κόπος σου.Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο μα τόσο όμορφο δύσκολα το αποχωρίζεσαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς πάει σε φιλικό πρόσωπο οπότε θα το επισκέπτομαι συχνά!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια η μεταμόρφωση, άλλο έπιπλο έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγμα που αποδεικνύει ότι τίποτα δεν είναι για πέταμα!

      Διαγραφή
  4. ΥΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
    Έγινε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!Με το δίκιο σου νοιώθεις και περήφανη και σημαντική!!!!
    Αυτού του είδους οι μεταμορφώσεις μπορεί να έχουν πολύ κόπο,όμως το αποτέλεσμα πάντα είναι η ανταμοιβή!!!!!
    Φιλάκια πολλά,καλό μου!Έκανες υπέροχη δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω, τρίψιμο που πρέπει να έριξες!!! Πώς να μην σε πονάει ο καρπός σου, Μαριάννα μου!!!???
    Πραγματική μεταμόρφωση έγινε εδώ!!!!!!!!!! Αγνώριστο, και τόσο ωραίο!!!! Γειά στα χεράκια σου!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα! Για να μην αδικώ τον σύζυγο όμως το αρχικό τρίψιμο το έκανε αυτός. Εγώ έκανα το τρίψιμο της παλαίωσης αλλά δεν το λες και λίγο κι αυτό!

      Διαγραφή
  6. ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την προτέραν του κατάσταση.
    Μπράβο Μαριάννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγινε εξαιρετικό και δεν θυμιζει σε τίποτα από την συρταριέρα *ετοιμη για κάψιμο*Καλή συνέχεια ... με πολλές εμπνεύσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ήτανε για πέταμα! Μη σου πω ότι μου έκανε και λίγο στοιχειωμένο!

      Διαγραφή
  8. Υπεροχο με ομορφα χρωματα!!!!!
    Μπραβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγνώριστο έγινε, μπράβο!!!!!!!!!. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή