ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ

  Χαίρετε χαίρετε!! Πως πάνε τα κέφια?? Εμείς χαλαρά καθώς ετοιμαζόμαστε για την πρώτη καλοκαιρινή εξόρμηση με τον μικρό. Τώρα το πως θα περάσουμε θα σας το πω σε άλλη ανάρτηση μιας και μέχρι τώρα ο μικρός ούτε να τη βλέπει δεν θέλει τη θάλασσα! Άσε που μαζεύω μαζεύω πράγματα και στο τέλος δεν θα χωράμε στο αμάξι!! Για να πας καλοκαιρινές διακοπές με μωρό 
χρειάζεσαι ολόκληρη την προίκα του, χώρια τα δικά μας πράγματα!! Ελπίζω να περάσουμε καλά και σύντομα να υπάρξουν και επόμενες φορές!
  Μετά από μια επιδρομή στη ντουλάπα μου ανακάλυψα πως έχω πολλές ξύλινες κρεμάστρες και το λαμπάκι άναψε! Σειρά έχουν η ντουλάπα της μαμάς μου, συγγενών και φίλων! Ελπίζω να σας αρέσουν!































17 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι μου,θα ευχηθώ πρώτα "καλή εξόρμηση με ξενοιασιά,χαρά και ξεκούραση"!!!Την ¨μετακόμιση" των διακοπών με μωρό τη θυμάμαι και ιδρώνω...Εγώ η καημένη δυο ρούχα είχα πάρει...Όμως ο καιρός κυλά γρήγορα και μένουν οι αναμνήσεις από βουτιές,γέλια και παιδικά καμώματα!
    Όσο για τις κρεμάστρες σου,είναι τόσο όμορφες που αναρωτιέμαι αν θα τις καλύπτεις!Κρίμα,βρε κούκλα μου.Έργα τέχνησ είναι!
    Φιλιά πολλά και να περάσετε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου!! Τις κρεμάστρες κι εγώ τις λυπάμαι να καλυφθούν-μάλλον για διακοσμητικές θα τις έχω!

      Διαγραφή
  2. Είναι όλες υπέροχες και μου άναψε κι εμένα λαμπάκι !! Ζήλεψα!!!
    Καλά να περάσετε στην καλοκαιρινή εξόρμηση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρος δουλειά μην κάθεσαι λεπτό!!
      Σε ευχαριστώ Ράνια!

      Διαγραφή
  3. Μαριαννα μου τα εργα σου καταπληκτικα αλλα και το κειμενακι σου πολυ καλο.Παιριμενω την ιστοριουλα σου μετα το τριημερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παραμυθένιες οι κρεμαστρούλες σου!!και εξαιρετικό το συνοδευτικό κείμενο Μαριάννα μου!!καλή βδομάδα και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριαννίτσα μου σου έχω ένα βραβειάκι στο blog μου!πέρασε να το παραλάβεις!συγχαρητήρια και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες όλες οι κρεμάστρες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι ναι μας αρέσουν!! Ορμα στις ντουλάπες και καλά να περασετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου μαριαννα μου ειμαι αγνωστη σε σενα γιατι δεν εχω δικη μου ιστοσελιδα απλα σας παρακολουθω ολες εσας που φταχνετε αυτα τα υπεροχα πραγματα που ταιριαζουν απολυτα με το γουστο μου αλλα δεν ξερω πως ναταφτιαξω. αν μπορεις σε παρακαλω να με βοηθησεις λιγακι λεγοντας μου πως να βαψω τις κρεμαστρες και με τι χρωματα. σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!! ειμαι στην περιοχη θεσσαλονικης τηλ.6979149149 what"s up ειναι.ευχαριστω πολυ Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύη μου εγώ τα βάφω με ακρυλικά νερού, αλλά και σε ένα χρωματοπωλείο να πας και να τους πεις τι θέλεις να κάνεις θα σε βοηθήσουν. Εννοείται ότι πρώτα περνάς με αστάρι για να κάτσει το χρώμα. Και αυτό με βάση το νερό είναι. Απο κεί και πέρα υπάρχουν διάφορες τεχνικές που μπορείς να κάνεις. Εγώ πχ σε μερικές κρεμάστρες έχω περάσει με πατίνα για να φαίνεται το αντικείμενο παλιό. Όσο για το decoupage υπάρχουν πολλές σελίδες στο ιντερνετ που σου λένε πως γίνεται και μπορείς να δεις και video. Ότι άλλο θέλεις να ρωτήσεις εδώ είμαι να τα λέμε φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή