ΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΠΑΛΕΤΑ

Καλημέρα καλημέρα!!!
Μόλις ολοκληρώσαμε την πρώτη μας απόπειρα για κατασκευές από παλέτα και είπαμε να ξεκινήσουμε από κάτι μικρό όπως ράφια. 
Ο σύζυγος λοιπόν έκοψε και έτριψε κι εγώ ανέλαβα το βάψιμο και τη διακόσμηση. Φωτογραφίες από όλη τη διαδικασία δεν έβγαλα, έχω μόνο το τελικό αποτέλεσμα. Στην επόμενη όμως κατασκευή υπόσχομαι να βγάλω! 
Λοιπόν η διαδικασία μακρά και ατελείωτη αλλά το αποτέλεσμα κατεμέ μοναδικό!  Γιατί έφτιαξα 2 ράφια που θα στολίζουν το σαλόνι μου και ένα που θα στολίζει το δωμάτιο του μικρού μου και τα βγήκαν ακριβώς όπως τα είχα στο μυαλό μου!  Τα ράφια του σαλονιού ήθελα να φαίνονται παλιά και ταλαιπωρημένα. Αφού λοιπόν αστάρωσα, έβαψα με το αγαπημένο μου χρώμα λαδί ανοιχτό αρκετά χέρια με τριψίματα ενδιάμεσα. Μετά πέρασα σε κάποια σημεία με ώχρα και σε κάποια άλλα όπως στις γωνίες με πατίνα. Ακολούθησε decoupage και σκιάσεις με πατίνα. Τέλος, αρκετά χέρια βερνίκι για το φινίρισμα. Σειρά είχε ο σύζυγος που τα κρέμασε με απόλυτη επιτυχία μπορώ να πω μιας και συνήθως τα πράγματα που κρεμάει έχουν μια τάση να γέρνουν (χιχιχι)
Εδώ είναι τα ράφια σκέτα..


























και εδώ στολισμένα με τι άλλο; με φωτογραφίες!




Ακολουθεί ανάρτηση με το ράφι του γιου μου καθώς δεν το έχουμε κρεμάσει ακόμα!
Φιλιά και καλές διακοπές σε όλους!!






16 σχόλια:

  1. Μαριάννα
    κατ αρχάς επιβράβευσε το σύζυγο,για να τον έχεις στο εξής του χεριού σου. Δυστυχώς απο καλαισθησία οι άντρες πάσχουν, γι αυτό αν τα ραφάκια δε γέρνουν του οφείλεις!χαχαχα
    Οσο για τα ραφάκια αυτά καθ εαυτά,έγιναν πράγματι σούπερ!!! Οι αποχρώσεις μοναδικές και το αποτέλεσμα υπέροχο.
    Μία διαφοροποίηση θάκανα εγω θα κάλυπτα τις πρόκες. ΑΝ όχι με στόκο, με το ριζόχαρτο. Ελπίζω να μην σ ε πειράζει που το λέω αυτό;
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια...περιμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαυμάζω όλους όσους διαθέτουν δημιουργική φαντασία !!!Η κατασκευή είναι απίθανη και καλοδουλεμένη Συγχαρητήρια πολλά και στους δύο !!!!Η ιδέα εκλάπη και αποθηκεύθηκε στον ανήσυχο μηχανισμό του μυαλού μου!!!Αυγουστιάτικα φιλάκια από το άγνωστο και όμορφο Φανάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρά σε ευχαριστώ πολύ αλλά εμένα μου άρεσε καλύτερα να φαίνονται γιατί ήθελα να μοιάζουν ταλαιπωρημένα και σπασμένα και γι αυτό δεν τις ΄κάλυψα. Αλλά για πες με στόκο πως ακριβώς γίνεται?Σίγουρα θα χρειαστεί σε μελλοντικές κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο,Μαριαννάκι!Κάνατε πολύ ωραία δουλειά!
    Όσο για την "διόρθωση" που προτείνει η Χαρά,τα περί στόκου δεν τα ξέρω,αλλά εγώ βάζω πλέον τις θηλιές στο κάτω μαδέρι και κρύβονται εντελώς.Θα περιμένω μαζί με εσένα να μάθω κι εγώ την τεχνική του στόκου!
    Φιλάκια,και που 'σαι!Το ραφάκι του γιου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού περιμένετε με τόση αγωνία την ειδικό (εδώ γελάνε) να σας διαφωτίσει,ας μην το αργώ.
      Ακρυλικός στόκος είναι μία πάστα που καλύπτει τις τρύπες βασικά και τα σκασίματα στο ξύλο. Εξισορροπεί την επιφάνεια. Όταν απλωθεί εκεί που θέλουμε, με απαλές χαϊδευτικές κινήσεις με τα δάχτυλα ελαφρώς υγρα το λειαίνουμε,αν χρειασθεί μετά το στέγνωμα το γυαλοχαρτάρουμε και γίνεται η επιφάνεια λεία και ομοιόμορφη. Αυτό είναι όλο.
      Δεκτή ο λόγος του εμφανούς Μαριάννα και προς θεού δεν έκανα κριτική,αλλά πρόταση
      Φιλιά και στις δυό σας!

      Διαγραφή
    2. Α'Καλάάάάάά!!!!Εσύ έκανες αναφορά στις πρόκες κι εγώ κατάλαβα τις θηλιές κρεμάσματος....άλλα λεει η θεια μου κι άλλα ακούν τα αυτιά μου!
      Τζάμπα χάρηκα ότι θα μάθαινα κόλπο,γμτ σου!Τλσπντν,αφού έστειλες φιλιά,παρηγορήθηκα!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε Χαρά!!Και προς Θεού δεν παρεξηγούμαι!! Εδώ ήμαστε για να λέμε τη γνώμη μας και να μαθαίνουμε η μία από την άλλη!!

      Διαγραφή
    4. Κυριακή δεν παλεύεσαι χαχαχα!!!!

      Διαγραφή
  5. Εκπληκτική μεταμόρφωση, εξαιρετική δουλειά.!!! Πολλά πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραία δουλειά !! Μπράβο και στους δυό σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία τα ραφάκια σου, Μαριαννάκι!!! Περιμένουμε να δούμε και του γιόκα σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα σε ευχαριστώ! Το πότε θα δείτε του γιόκα μου εξαρτάται από τον άντρα μου που περιμένω να το κρεμάσει. Προς το παρόν βαριέται χαχα!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ μας αρέσουν οι κατασκευές με παλέτες και τα δικά σου τα ράφια έγιναν πολύ όμορφα!!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Είναι απίστευτο πόσα πράγματα μπορείς να φτιάξεις με μία παλέτα!!

      Διαγραφή