ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ..

Κάποτε το μπαλκόνι μου ήταν ένας μικρός κήπος της Εδέμ.
Τότε τα λουλούδια ήταν τα παιδιά μου και όλη μέρα με αυτά ασχολιόμουν. Κάποτε είχα μετρήσει 50 γλάστρες στα μπαλκόνια μου!!
Με το που έκανα παιδί όμως ένα ένα τα φυτά μου μας άφηναν χρόνους και αυτό που έχει μείνει μέχρι σήμερα είναι οι 50 άδειες γλάστρες στην ταράτσα μου.
Κάποια στιγμή πρέπει να τις φτιάξω με decoupage και ποιος ξέρει ίσως σιγά σιγά να αρχίσουν πάλι να φιλοξενούν μικρά λουλουδάκια μέσα τους..





















2 σχόλια:

  1. Ελπίζω να φτιάξεις σύντομα τις γλάστρες για να ξαναγεμίσει το μπαλκόνι σου με λουλούδια... μα χρώμα... με αισιοδοξία!!!!! Καλή αρχή λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ευχαριστώ πολύ! Λίγη αισιοδοξία σίγουρα τη χρειαζόμαστε όλοι μας!

      Διαγραφή