ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ...

   Πριν λίγες ημέρες η φίλη μου η Αναστασία μου ζήτησε να της φτιάξω ένα μπουκάλι με ρομαντικό θέμα για να το στείλει στον φίλο της που μένει στην Πορτογαλία. Μέσα στο μπουκάλι θα έβαζε τόσα σοκολατάκια όσες και οι μέρες μέχρι να συναντηθούνε. Βλέπετε, η Αναστασία μετακομίζει μόνιμα σε αυτήν την πανέμορφη χώρα για να κυνηγήσει τα όνειρα της και κυρίως τον έρωτα!!   
Ο βομβαρδισμός των ερωτήσεων και σχολίων από εμάς τους μαθητές της δεν άργησε να έρθει!
 Και που θα πας; Το σκέφτηκες καλά; Μα καλά με αυτήν την κρίση εσύ θα φύγεις από το σπίτι σου; Μα στην Πορτογαλία; Εκεί είναι χειρότερα από μας! Μα για ένα boyfriend εσύ θα αφησεις τη χώρα σου; Δουλειά βρήκες ή έτσι θα πας; και άλλα πολλά στα οποία η καλή μου η Αναστασία απάντησε με την καταλληλότερη ατάκα: 'Παιδιά, δεν καταλάβατε καλά, εγώ δεν είμαι οικονομικός μετανάστης αλλά ερωτικός!! Αυτή της η ατάκα αρκούσε για να κλείσουμε τα στόματα εμείς οι οποίοι ως άνθρωπους μίζερους που μας έχει καταντήσει αυτή η χώρα  είμαστε ανίκανοι να συλλάβουμε στο μικρό μας το κεφάλι ότι κάποιος ΜΠΟΡΕΙ αν ΘΕΛΕΙ να κυνηγήσει τα όνειρα του οπουδήποτε και να είναι αυτά!
Εγώ λοιπόν εύχομαι να ήμουν τόσο τολμηρή όσο η Αναστασία και να ήμουν στη θέση της γιατί έχω αρχίσει να νιώθω ότι χαζεύω σιγά σιγά με τόση πλύση εγκεφάλου αλλά αυτός είναι και ο στόχος του συστήματος να σε κάνουν να νιώθεις ότι τα φτερά σου είναι κομμένα και να σε κάνουν να νιώθεις ευγνώμον έστω και γι αυτά τα λίγα που σου δίνουν κι ότι δεν μπορείς να σηκωθείς από τον καναπέ και να διεκδικήσεις αυτά που δικαιούσαι! Τελοσπάντων όμως άλλη φορά αυτά! Το θέμα μας είναι ότι όταν βλέπω ανθρώπους να αρπάζουν τη ζωή στα χέρια τους και να κάνουν αυτό που γουστάρουν χαίρομαι απίστευτα! Μαζί λοιπόν με αυτό το μπουκάλι δίνω στη φίλη μου όλες τις ευχές μου να βρει αυτό που ψάχνει και να ζήσει τη ζωή που ονειρεύεται!!







22 σχόλια:

  1. Πολύ τρυφερή σκέψη...τα μετρημένα σοκολατάκια, χαχαχα!! Μπράβο στην φίλη σου! Της εύχομαι κάθε ευτυχία!!!! Μπράβο και σε σένα, εννοείται, για το όμορφο μπουκάλι!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mαριαννα μου μπραβο για το νεο σου εργο.Ειναι πολυ ομορφο και ρομαντικο οτι πρεπει για τη φιλη σου.Εκεινο που με εντυπωσιαζει σε σενα εκτος απο τις δημιουργιες σου ειναι τα κειμενα που γραφεις. Εχεις ταλεντο και στη γραφη. Πρεπει να το κοιταξεις...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο τό μπουκαλάκι σου Μαριάννα!!!Είναι μέ παλαίωση?Σίγουρα η φίλη σου θά ξετρελάθηκε μέ τό δωράκι σου!!Τής εύχομαι καλή τύχη καί όλα καλά!!!Οσο γιά τήν Λευκάδα,από Αθήνα,δέν είναι καί τόσο μακριά!Νά πάς!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα το μπουκάλι το έβαψα άσπρο και μετά πέρασα μαύρη πατίνα την οποία με ξεραμένο πινέλο την άπλωσα κάθετα.Δυστυχώς ή μάλλον ευτυχώς δεν μένω Αθήνα αλλά Κρήτη και τα πανέμορφα νησιά του Ιονίου μου πέφτουν αρκετά μακριά!

      Διαγραφή
  4. Το μπουκάλι είναι "ό,τι πρέπει για την περίσταση"!Μικράκι,έκανες πάλι πολύ ωραία δουλειά!!!Στην Αναστασία,καλή επιτυχία στο όνειρό της και μια ζωή γλυκιά και σοκολατένια!!!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτική ατάκα αλλά και σκέψη, να μετράει τις μέρες με τα σοκολατάκια!
    Ας της ευχηθούμε όλοι τα καλύτερα για αυτό το νέο ξεκίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Υπάρχουν ακόμα τέτοιες ρομαντικές ψυχές στις μέρες μας!

      Διαγραφή
  6. Η δουλειά και το κατάλληλο μοτίβο εξαιρετική!!!Συμφωνώ με αυτά που λες γιατί κι εγώ κάπως έτσι σκεπτόμουν(τώρα δεν σκέφτομαι πια, αφήνω τον χρόνο να περνά και κρύβομαι πίσω από την συντηρητική μου κουρτίνα!!!Να σκεφτείς έχω συγγενείς μόνιμους στην Πορτογαλία και δεν τολμώ ούτε απλό ταξίδι!!! Να'ναι τυχερή και ευτυχισμένη η καθ' όλα τολμηρή φίλη δασκάλα σου!!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη! Δυστυχώς μας έχουν καταντήσει άβουλα όντα και κάτι πρέπει να κάνουμε! Δεν ξέρω τι αλλά κάτι!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο το μπουκαλάκι!Κάνεις φοβερή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο και ρομαντικό το μπουκάλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκέτη γλύκα το μπουκαλάκι που έφτιαξες για την ερωτευμένη καρδιά της Αναστασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ρομαντικο το μπουκαλακι σουκαι πολυ καλη δουλεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή