ΔΙΣΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ


Είχα μαζέψει κατά καιρούς διάφορα τέτοια πλαστικά πιατάκια από τούρτες και γλυκά που μου έφερναν, τα οποία μέχρι πρότινος εξυπηρετούσαν διάφορες χρήσεις - κυρίως πιάτα. Έλα όμως που ήρθε και αυτών η ώρα για αλλαγη! Αστάρωσα, έβαψα, κόλλησα χαρτοπετσέτα, έκαν κρακελέ 2 συστατικών για πρώτη φορά (όχι και πολύ πετυχημένο 'οπως βλέπετε), πέρασα πατίνες και γύρω γύρω κόλλησα κορδόνια τα οποία προέρχονται από τσάντες μαγαζιών! Όπως βλέπετε, τίποτα δεν πάει χαμένο!

Σας περιμένω για καφεδάκι!!















5 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πολύ ωραίοι. γιατί λες οτι δεν σου πέτυχε το κρακελέ δυο συστατικών? εγω μια χαρά το βλέπω οτι έγινε. Αυτή η ιδέα με τα κορδόνια απο τσάντες μαγαζιών πολύ καλή. Δεν μου είχε περάσει με τίποτα απο το μυαλό. Τελικά τίποτα δεν ειναι για πέταμα. Σε ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα μ αρέσουν πολύ και το κρακελέ το βλέπω καλό
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ! Εμένα πάντως αυτό το κρακελέ δεν με ικανοποιεί και δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνω λάθος. Αν παρατηρήσεις δεν είναι ομοιόμορφο- σε κάποια σημεία σβήνει και ούτε θυμίζει το σκάσιμο της πορσελάνης όπως γράφει στη συσκευασία. Αν μπορούν οι εμπειρότερες ας βοηθήσουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οντως τιποτα δεν παει χαμενο!!! εγιναν πολυ ωραιαοι ειδικα ο πρωτος ειναι πολυ εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή